Glest mellan gångerna.

Jag är taskig på att uppdatera nu...men dagarna bara försvinner tycker jag. Vakna, skjutsa till skolan, hem en sväng, skjutsa till dagis, hem och göra sig själv redo, åka och jobba, hem och äta middag, göra pojkarna klara för sängen och när dom somnat kanske man får liiite egentid innan man själv slocknar. Men jag klagar inte direkt...

Igår kväll var E, J och A här och jag fick mitt hår tonat. Körde på mörkbrun toning nu...hittade en röd/svart färg, den kör jag nästa gång. Vi såg idol efter att dom åkt hem.
Idag fick vi sovmorgon och klockan var nog 9.30 innan vi lämnade sängen, vi vaknade dock 1 timme tidigare... Sen har jag jobbat till 15.15 och efter jobbet hämtade jag pojkarna och så åkte vi på julmarknad på hembygdsområdet med dom som var här igår. J åkte iväg på skiftlags fest så han ramlar väl in här i natt nån gång. Ikväll har vi annars inte gjort så mycket, möblerat om Viktors rum och sett tv.

Kommentera här: