🎃

Efter en helg i Kalix för mig och pojkarna har vi idag landat hemma, tillsammans med J. Nu Àr vi "hel" familj igen. SÄ skönt.

I lördags var vi till LuleÄ en svÀng...eller ja, det for ju hela dagen typ. Vi var pÄ loppisen i Arcus och sen i andra affÀrer. Jag var mest pÄ jakt efter grejer Ät Hjalmar (fleeceklÀder, halskrage, hjÀlmhuva osv) och fick med mig ungefÀr hÀlften av vad jag tÀnkt. Resten fÄr jag bestÀlla. Köpte en matta och ett fÄrskinn (till Hjalmars vagn) pÄ Rusta, sÄ nu behöver jag inte Äka pÄ Ikea - tyvÀrr. ;)

IgÄr promenerade vi till pappa och Nadja efter frukosten. Var ute och grejjade och grillade sen korv till lunch ute.
Viktor ville köra fyrhjulingen han har hos mobbo men den startade inte men det löste sig bra iallafall...ett snöre och sÄ kunde han tolka bakom grÀsklippartraktorn. "Det finns inga dÄliga sÀtt".

Vi var hemma vid 15 idag och har inte gjort sÄ mycket efter det. IkvÀll har vi allihop badat bastu och Hjalmar sover sen 1 timme tillbaka, Viktor har ju lov sÄ han fÄr vara uppe lÀngre. Tror jag ska hoppa i sÀng strax ocksÄ...

Vi gjorde halloweenpumpor i fredags.

Kommentera hÀr: