Jaga låtsas djur på promenaden.

Pojkarna sover sen ca kl 20 och jag ser Bonde söker fru i min ensamhet...nu är jag faktiskt gode less på att vara ensam hemma, tur det är över snart.

Igår laddade jag hem en ny app - Runbit. Tanken var att den skulle vara för Viktor, att få ut han, han fastnar lätt framför tv:n eller plattan. Man kan välja på tre olika varianter, men vi körde på "fånga djur" idag. Då dyker det alltså upp djur efter vägen när man är ute som man ska försöka fånga (dom flyttar även på sig, så det är inte bara gå och ta dom). Viktor tyckte det var jättekul och vi gick nog cirka 4km, bara sådär.

Annars idag har vi inte gjort så mycket, jag och Hjalmar tog en promenad när vi följde Viktor till skolan och sen var vi på Coop och Jysk en sväng. En lugn och skön dag.

Kommentera här: