Egentid.

När vi vaknade på morgon var det full aktivitet i skogen på baksidan. Kommunen håller på att gallra skog och nu var dom här. Väldigt intressant tyckte vi alla tre. Igår höll jag på att märka upp dom träd som vi önskade få bort, det blev fem stycken. Dom åkte + massa fler. Nu är det öppna landskap. Ovant, men fint.

Vid 10 åkte jag och Hjalmar till Gällivare för att promenera med Emilia och Adrian. Vi är som less att gå härikring så vi bestämde att det fick bli i Gällivare idag. 6,5km fick vi ihop. Kände av lite träningsvärk från gårdagens tabata så det var skönt att få röra på benen.
 
Svärmor har varit här på middag, bjöd på kycklinglasagne och sallad och sen har hon varit med pojkarna medan jag varit iväg på föräldramöte på skolan. Både bra och dålig info där...
Pojkarna sover och jag ska ta min nya tidning (som kom med posten idag) och en kopp te och lägga mig i sängen. Egentid.

Kommentera här: