Fina arbetskläder och tråkiga träningskläder.

Sitter och äter kvällsmat med Viktor, det händer inte ofta. Jag har varit iväg på zumba ikväll och svärmor har varit med pojkarna. Sen blev det bad/dusch för hela högen. Viktor ville bada själv så jag tog och tvättade och fixade Hjalmar och så sövde jag han och nu är vi alltså här.

Var på stan med Emilia tidigare, vi skulle kolla på träningskläder, men det blev inget...jäkla trist utbud här. Var in på jobbet och skrev under pappret om förlängd föräldrapenning (jag hade tänkt börja jobba 1/11, men det är höstlov då, så jag börjar 7/11 istället). Hade fått mina arbetskläder och det var verkligen en överraskning i positiv benämning. Trodde det skulle vara nått halvtråkigt, men vi har fått kläder från Line of Oslo. Alltså!! Tack Dressmann, ibland får ni till det riktigt bra.

Förutom det på bilden så fick vi även ett par svarta jeans och en svart singoallatopp.
 
Ska ta och packa klart väskan för imorgon nu, jag och pojkarna drar till Kalix direkt när Viktor slutar skolan. Efter det blir det nog gårdagens Idol i sängen.

Kommentera här: