Plugg och utegym.

Det händer inte så mycket spännande nu tycker jag. Känns som att dagarna bara går...
 
Igår var jag på inskolningssamtal med Viktor på skolan. Vet inte om jag tyckte det var bra eller dåligt faktiskt...nåja, fick ju i alla fall sitta ner och prata lite och så med fröken.
Kollade även upp skola åt mig själv ordentligt igår...efter årsskiftet får jag veta om utbildningen startar igen nästa höst, så nu är det bara vänta och se. Ska kolla mina betyg hur dom ser ut om det kan vara läge att kompletera nått ifall att. Jag känner mig pepp på att plugga, så jag hoppas det kan bli så. Alla ni som finns i min närhet vet hur opepp jag är på att gå tillbaka på jobbet i dagsläget, men jag får ju bara ta och tänka positivt och ta det som det kommer, det kan ju faktiskt bli bra också.
 
På träningsfronten har det blivit tabata på tisdag, promenad igår och idag så testade vi utegymmet i Sandviken. Helt ok faktiskt. Vi kommer absolut köra där igen. Det fanns vissa stationer som vi inte orkade/klarade av det tänkta, men då körde vi nått annat där istället.
 
 

Kommentera här: