Tisdag.

Vaknade på morgon 6.03 och var kissnödig. Tittar mig omkring i sängen och får lite lätt panik, var är ungen?! Tar ju bara typ 2 sekunder innan jag tänker klart och inser att jag inte hämtat han till mig i natt. Han har alltså sovit hela natten i sin säng och jag har sovit från ca 23.30-06 i ett. SÅ skönt.
 
Vi har varit och ätit frukost/lunch med Emilia och Adrian i gallerian. Var in på jobbet och meddelade hur J jobbar när jag börjar jobba. Jag kan (och vill inte) jobba stängning när han har eftermiddag eftersom fritids stänger 18, då vi också stänger. Men det skulle inte vara några problem trodde hon. Det tackar vi för.
 
Viktor har med sig en "ny" kompis hem från skolan idag. Dom spelar tvspel just nu, sen ska vi äta mellis och så kanske jag kör ut dom en sväng.
Ikväll kommer svärmor och är med pojkarna och jag ska iväg och träna. Gillar flowet jag är i nu.

Kommentera här: