Nytt år.

Sen sist så har 2016 hunnit ta slut och vi är nu på dag 3 på 2017. Jag ligger hemma i sängen, klockan ringde för 1timme sen men jag orkar verkligen inte kliva upp (har varit upp och gjort eld i kaminen bara), en kille sover bredvid mig och den andra sover i sitt rum...den sista är på jobbet. Jag börjar inte jobba förrän 12, så vi har "råd" med en seg morgon.


Vi kom hem igår eftermiddag efter sex dagar i Kalix. Alltså, varför går tiden så fort när man är där? Den enda som ville åka hem var nog J. ;) Även om jag också tycker det är skönt att komma hem till sitt egna, så är det tråkigt att lämna familjen. 

Nyårsafton var vi hos pappa och Nadja, åt god mat och så...jag var inte helt på topp i mitt humör och Hjalmar som åkt på en liten släng av förkylning var lite gnällig till och från. Direkt efter tolvslaget tog jag gossarna med mig till sängen. Hade svårt att somna, mycket tankar som snurrade efter att jag hört om olyckan som var här hemma tidigare på dagen. 

Nyårsdagen var bra, pigg och glad. Vi var ute en sväng på gården, åkte skoter och fikade innan vi åkte till mamma på nyårsmiddag nr2, gott var det.

Kommentera här: