Tulpanens dag.

Vaknade upp på morgon till -24 grader...what?! Så kallt lovade dom faktiskt inte idag. Jag hade planer på att vi skulle vara ute, leta reda på en bra backe och så åka lite bob/madrass/pulka. Ställde in det ganska fort...


Lämnade av gossarna hos deras farmor och farfar (eftersom deras pappa jobbar dubbla skift hela helgen) och for och tränade. Sen gjorde vi våfflor till lunch, ingen av dom märkte att dom var gjorda på fullkornsdinkel istället för vanligt vetemjöl. Jag åt mina med kokta hallon och proteinpudding med chokladsmak. Lyxlunch såhär på helgen.

Vid 16 åkte Viktor till en kompis och lekte + åt middag. Jag och Hjalmar spelade tv-spel, pratade med pappa och Nadja och åt middag innan vi åkte och hämtade hem storebror.

Läsläxeläsning stod på schemat när vi kom hem och efter det vad/dusch av oss allihop innan vi såg Farmen. Pojkarna sover och jag har precis fått i mig kvällsmat, ska lägga mig i sängen och börja se Skam, alla säger ju att den är SÅ bra så jag måste ju också. Risk finns ju att jag också tycker att den är SÅ bra och så måste jag plöja massa avsnitt hela natten. 

Kommentera här: